Logopèdia - Psicopedagogia
Marta Folch Titò
Mitjançant diferents tècniques adaptades a les necessitats educatives de cada nen@ s’ofereix la possibilitat de treballar aspectes psicomotrius, emocionals i motivacionals, per afavorir un autoconcepte de la persona.
El pla d’intervenció consisteix en:
- - Una primera entrevista amb el pares.
- - Un estudi psicològic en el cas que es consideri necessari.
- - Proposta de reforç personalitzat
Indicat per aquells nens que necessiten una ajuda en el seu procés educatiu, des de un seguiment dels deures diaris fins a un tractament específic de una necessitat educativa especial.
El pressupost del programa de reforç pot variar segons el número de sessions i el tipus de necessitat educativa.
Logopèdia
- Trastorns del llenguatge:
- Disfàsia TEL/ Retard del llenguatge (RSL)
- Trastorns generalitzats del desenvolupament (TGD).
- Retard mental.
- Paràlisi cerebral.
- Trastorns de la parla:
- Dislàlia
- Disglòssia
- Disàrtria
- Disfèmia (quequeig)
- Trastorns de lecto-escriptura:
- Dislèxia
- Disgrafia
- Teràpia Miofuncional.
Psicopedagogia
- Diagnòstic, orientació i tractament de dificultats en l’aprenentatge.
- Lecto-escriptura: velocitat lectora, comprensió lectora expressió escrita, exploració oral, ortografia.
- Atenció i concentració: atenció visual i auditiva.
- Tècniques d’estudi.
Psicomotricitat
- Desenvolupament motriu, expressiu i creatiu dels infants. Llegir més sobre Psicomotricitat